+420 228 226 183Po - Pia: 9 - 17 hod.
Kúpte ešte tovar v hodnote 75.00 € a dopravu budete mať ZADARMO
0 0.00 €

V košíku zatiaľ nemáte žiadne položky.

+420 228 226 183Po - Pia: 9 - 17 hod.

Niečo nie je v poriadku? Aj keď sa snažíme predvídať všetky problémy a predchádzať im, niekedy sa môže stať, že budete chcieť reklamovať tovar alebo ho vrátiť. Aký je postup?

Oznámte nám to!

Nech sa stalo čokoľvek, dajte nám o tom vedieť a spolu to určite vyriešime. Na tieto príležitosti máme špeciálny e-mail: info@bedario.sk. Napíšte nám, čo sa stalo a číslo Vašej objednávky. My sa Vám ozveme a určite sa dohodneme, ako postupovať ďalej.

Chcem vrátiť tovar, ako to bude prebiehať?

Každý balíček, ktorý vám bude doručený, obsahuje špeciálny formulár na odstúpenie od zmluvy. Keď sa vám obliečky alebo iné doplnky nakoniec do domácnosti nehodia a želáte si ich vrátiť, použite práve tento formulár. Tovar stačí zabaliť do nepriehľadného obalu a odoslať poštou. Tovar prosíme zaslať na našu poštovú adresu. Adresa je uvedená vo formulári. Keď sa rozhodnete tovar vrátiť v lehote dvoch týždňov, nemusíte udávať dôvod vrátenia. Keď tovar posielate späť, budeme potrebovať, aby ste vo formulári vyplnili kontaktné údaje, číslo vášho bankového účtu a názov produktu, ktorý chcete vrátiť.

Tovar preberieme naspäť aj bez pôvodného obalu, ale je nevyhnutné, aby tovar bol v pôvodnom, nepoužívanom stave.

Kedy dostanem peniaze?

Peniaze vám vrátime do 14 dní od doručenia vráteného tovaru. To je naša povinnosť zo zákona.


Chcem reklamovať nákup, ako mám postupovať?

Trikrát meraj a raz strihaj. Aj my sa riadime týmto pravidlom a všetko kontrolujeme. Niekedy sa napriek tomu stane, že chcete tovar reklamovať, pretože má napríklad skrytú závadu. Tieto prípady je najlepšie riešiť so zákazníkmi individuálne. Prosíme, zatelefonujte na našu zákaznícku linku alebo napíšte e-mail. Riešenie navrhneme čo najrýchlejšie a reklamačné konanie zbytočne napredlžujeme. O všetko potrebné sa postaráme v zákonnej 30-dňovej lehote, ktorá začína plynúť dňom, keď dostaneme vrátenú zásielku.

Prosíme, odfotografujte, v čom je problém a my sa na to pozrieme. Budete chcieť vrátiť peniaze alebo poslať nový tovar? Na všetkom sa individuálne dohodneme. Nový tovar vám pošleme na naše náklady, s poštovným si nemusíte robiť starosti.

 

Kontaktné údaje: 

FROGMAN s.r.o. - 4531 - BEDARIO LTD

P. O. BOX 901

Detašované pracovisko - Sihoť

911 01, Trenčín

email: info@bedario.sk