Reklamácia a vrátenie tovaru

Niečo nie je v poriadku? Aj keď sa snažíme predvídať všetky problémy a predchádzať im, niekedy sa môže stať, že budete chcieť reklamovať tovar alebo ho vrátiť. Aký je postup?

 

Oznámte nám to!

Nech sa stalo čokoľvek, dajte nám o tom vedieť a spolu to určite vyriešime. Na tieto príležitosti máme špeciálny e-mail: pomocnicek@bedario.sk. Napíšte nám, čo sa stalo a číslo Vašej objednávky. My sa Vám ozveme a určite sa dohodneme, ako postupovať ďalej.

 

Vraciam, prostredníctvom Packety

Svoj nechcený alebo nepoužitý tovar môžete vrátiť prostredníctvom Packety. Balíček prosím doneste do akejkoľvek pobočky, ich zoznam nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky a nadiktujte kód 92551344, zamestnanec pobočky si sám vytlačí adresný štítok. Nie je potrebné nič vytlačiť.

Do balíčka nám prosím napíšte tieto informácie:

Peniaze za vrátený tovar Vám pošleme na uvedený bankový účet. Platby vraciame v priebehu 14-tich dní.

 

Adresa pre spätné zásielky odoslané akýmkoľvek slovenským dopravcom:

FROGMAN s.r.o.

26878H

P.O.BOX 901

Detašované pracovisko - Sihoť

911 01 Trenčín

Slovensko


Chcem reklamovať nákup, ako mám postupovať?

Trikrát meraj a raz strihaj. Aj my sa riadime týmto pravidlom a všetko kontrolujeme. Niekedy sa napriek tomu stane, že chcete tovar reklamovať, pretože má napríklad skrytú závadu. Tieto prípady je najlepšie riešiť so zákazníkmi individuálne. Prosíme, zatelefonujte na našu zákaznícku linku alebo napíšte e-mail. Riešenie navrhneme čo najrýchlejšie a reklamačné konanie zbytočne napredlžujeme. O všetko potrebné sa postaráme v zákonnej 30-dňovej lehote, ktorá začína plynúť dňom, keď dostaneme vrátenú zásielku.

Prosíme, odfotografujte, v čom je problém a my sa na to pozrieme. Budete chcieť vrátiť peniaze alebo poslať nový tovar? Na všetkom sa individuálne dohodneme. Nový tovar vám pošleme na naše náklady, s poštovným si nemusíte robiť starosti.